Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Political philosophy. Social philosophy --- Ethics of family. Ethics of sexuality --- Social change --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Depth psychology --- Reich, Wilhelm --- Sex (Psychology) --- Reich, Wilhelm, --- revolutie --- dieptepsychologie --- Reich --- seksualiteit --- Sexual Behavior. --- 141.822 --- 1 REICH, WILHELM --- Academic collection --- #SBIB:321H60 --- #SBIB:321H95 --- #SBIB:15G --- #GBIB:SMM --- #GSDBP --- Premarital Sex Behavior --- Sex Behavior --- Sex Orientation --- Sexual Activities --- Anal Sex --- Oral Sex --- Sexual Activity --- Sexual Orientation --- Activities, Sexual --- Activity, Sexual --- Behavior, Premarital Sex --- Behavior, Sex --- Behavior, Sexual --- Orientation, Sexual --- Sex, Anal --- Sex, Oral --- Sex --- Reproductive Behavior --- 323 --- 159.9 --- 392.6 --- Ontwikkeling van het marxisme. Frankfurter Schule --- Filosofie. Psychologie--REICH, WILHELM --- Westerse politieke en sociale theorieën vanaf de 19e eeuw: socialisme, marxisme, communisme, anarchisme --- Niet-specifieke politieke en sociale theorieën vanaf de 19e eeuw : ideologieën met communistische en/of socialistische grondslag, inbegrepen bevrijdingstheorieën --- Psychologie --- Sex (Psychology). --- 1 REICH, WILHELM Filosofie. Psychologie--REICH, WILHELM --- 141.822 Ontwikkeling van het marxisme. Frankfurter Schule --- Sexual Behavior --- Parell, Ernst --- Psychology, Sexual --- Sexual behavior, Psychology of --- Sexual psychology --- Sensuality --- Psychological aspects --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Economie --- Reich, Wilhelm, - 1897-1957
Choose an application
SLO HHA --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.8 --- Economie --- Secundair onderwijs --- Economie - Recht --- economie --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- #BSCH: vak: economie
Choose an application
In de maatschappij wordt vaak aangenomen dat leerlingen weinig enthousiast zijn voor het vak wiskunde. We stelden ons de vraag hoe dit zou komen en wat we hieraan zouden kunnen doen. Daarom besloten we om op onderzoek te gaan. Dit deden we aan de hand van vragenlijsten die we afnamen in verschillende scholen. Aan de hand van de verkregen data, hebben we ons een beeld gevormd over de motivatie van de doelgroep en over het beeld dat zij hebben van wiskunde. Op basis hiervan hebben we een vergelijkende studie gemaakt tussen onze resultaten en de resultaten van een globaal onderzoek, namelijk het SECURE-project. Na de vergelijking hebben we gezocht naar enkele mogelijkheden die je als leerkracht tijdens je lessen kan hanteren om de motivatie van je leerlingen te verhogen.
Choose an application
In de maatschappij wordt vaak aangenomen dat leerlingen weinig enthousiast zijn voor het vak wiskunde. We stelden ons de vraag hoe dit zou komen en wat we hieraan zouden kunnen doen. Daarom besloten we om op onderzoek te gaan. Dit deden we aan de hand van vragenlijsten die we afnamen in verschillende scholen. Aan de hand van de verkregen data, hebben we ons een beeld gevormd over de motivatie van de doelgroep en over het beeld dat zij hebben van wiskunde. Op basis hiervan hebben we een vergelijkende studie gemaakt tussen onze resultaten en de resultaten van een globaal onderzoek, namelijk het SECURE-project. Na de vergelijking hebben we gezocht naar enkele mogelijkheden die je als leerkracht tijdens je lessen kan hanteren om de motivatie van je leerlingen te verhogen.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|